Poezenpotenbestendig en 25 jaar garantie

20Dec08

Ja, wij bestellen onze nieuwe keuken bij Ikea, en nee, dat vinden we niet erg.
Ja, het is onze “goesting” en nee, ze hangt niet met haken en ogen aan elkaar.
Ja, de kookplaten zijn poezenpotenbestendig en nee, de ijskast is niet slechter voor het milieu dan die van u.
Ja, er is garantie op de kasten en nee, ze slaat geen immense krater in onze spaarboek.
Ja, onze nieuwe keuken komt van Ikea en nee, nu wil ik er niks meer over horen.



12 Responses to “Poezenpotenbestendig en 25 jaar garantie”

  1. Euh… wordt deze blog tegenwoordig gesponsord?

  2. De keuken die hier staat zou ik maar al te graag willen vervangen door een poezenpotenbestendige keuken vanbij den Ikea! De kwaliteit van de keukens van Ikea is niet meer die haken-en-ogen-kwaliteit van 15 jaar geleden.
    Echter de garantie van 25 jaar vind ik zoals alle garanties kwatsh, zeker als ze te vergelijken is met de Tppw-garantie, maar ja die is dan wel levenslang en superkwatsh!๐Ÿ˜ก

  3. En gelijk heb je hoor! Prijs-kwaliteitverhouding boven alles, ongeacht het imago van het merk๐Ÿ™‚

  4. de nieuwe keuken die ik in mijn huis zette kwam van Ikea. Mijn ex en ik hebben ze helemaal zelf in een gestoken, alles werkte naar behoren, ze was heel mooi en vooral: ik was er supercontent van!

  5. De belangrijkste vraag: Kook je op gas?๐Ÿ™‚

  6. 6 liza

    Onze keuken komt van een kleine zelfstandige keukenhandel, maar wel gemaakt in een fabriek die ooit keukens voor Ikea maakte, dus zal wel gelijkaardig aan Ikea zijn.

    En al die mensen die in een ‘echte’ keukenwinkel keukens kopen maar denken dat ze beter af zijn dan in Ikea. Nee hoor!

  7. ik ben niet mee
    is Ikea fout?

    zo een mooi betaalbaar design

  8. 8 Karen

    Ikea. Nuja, veel succes ermee zou ik zeggen.๐Ÿ˜‰

  9. 9 Flora Fleempaard

    @Zo ongeveer iedereen: thanks voor de steun!!

    @Ntone: nee. Inductie. Dat is poezenpotenbestendiger.

    @Amelie: volgens sommigen, zeerrr fout, vooral op het gebied van kwaliteit en afwerking.

    We zien wel.

  10. Mijn gasfornuis is ook poezenpotenbestendig hoor๐Ÿ™‚
    Al probeer k hem nog steeds af te leren dat hij niet op de kast mag. Greet was daar zoveel beter in๐Ÿ™‚

  11. 11 Flora Fleempaard

    @Ntone: bij ons werken 2 dingen. Bij Muffin “de boze doos”, een cornflakesdoos waar je in een eerste fase flink mee schudt (zonder dat de vlokken eruit vliegen) en waarbij je onheilspellend gromt: “Pas op hoor, of de boze doos komt je pakken” (misschien pedagogisch niet helemaal jaren 2000). Later werkt het vastpakken van de doos al en hoef je niet meer te schudden.
    Bij Spike heeft de plantenspuit (op nevelstand) wonderen gedaan op zeer korte tijd. Alleen niet op de ogen of oren mikken.
    (Oei, dus mijn vermoeden dat jullie geen koppeltje meer zijn, klopte? Ai…)

  12. Vrouwe Fleempaard,
    Wij hebben een bureau van Ikea. Nee, ik wilde U alleen maar even steunen en bijstaan na uw bekentenis.
    Sterkte,
    Uw Drs.


Geef een reactie

