Als het niet illegaal zou zijn

07Dec08

Een beetje een schijtluis ben ik wel, dus zal je me niet vaak betrappen op illegale praktijken. Maar een dromer ben ik ook, en dat is bijna even fijn. Bijna.

Maar als het niet illegaal zou zijn, direct!

Hoewel, een dierenvriend ben ik ook, en ik zou het niet over mijn hart krijgen om het drinkwater van vogels te vervuilen. Dus zal het bij fantaseren blijven. 

Maar als vogels geen water dronken, direct!

Ik zou toch zo graag eens een fles badschuim in een fontein gieten en dan kijken hoe het groeit…



9 Responses to “Als het niet illegaal zou zijn”

  1. ik heb de plaatselijke politieverordening (ppv) er eens op na gekeken, maar ik heb van een dergelijk verbod niks kunnen terugvinden…😉

  2. Ja! Daar heb ik vaak over gepeinsd.

  3. Laat je me weten als je ’t doet? Wil dat ook wel eens zien! Liefst in de zomer, kunnen we direct de fontein inspringen en schuimballen (proberen) te gooien!😉

  4. Hier gebeurt het regelmatig, wanneer de voetbalclub wint!
    Toch maar een smerige boel hoor!

  5. ooo lijkt mij ook zo heerlijk

  6. Been there, and did it!
    Waterkunstwerk in het centrum van Hilversum… Wibra-shampo schuimt heel goed!😉

  7. Ach, die vogeltjes kunnen wel een keertje ergens anders gaan drinken…

  8. Bij ons in Middelburg gebeurt dat regelmatig. Vooral met oranjeschuim tijdens EK/WK voetbal😉

  9. heb het ooit gezien – wordt ranzig na een tijdje🙂


Geef een reactie

