Geen probleem

12Nov08

Het is natuurlijk geen serieus probleem. Niet te vergelijken met liefdesverdriet, overvallen worden, je huis zien afbranden, oorlog, doodgaan, ziek zijn, in panne vallen in het midden van de woestijn.

Je kan het niet eens een zorg noemen. Niet zoals wachten tot je kind veilig thuiskomt van een betoging, je echtgenoot van zijn legermissie, de uitslag van een bloedonderzoek. Niet zoals niet weten of het goedkomt.

In de verste verte is het erg. Het is futiel. Het is niks. Het is belachelijk.

En toch baal ik een heel klein beetje dat ik te laat was om florafleempaard.wordpress.com op te geven voor de Clickx site van het jaar, zodat ik nu niet kan weten of hij heelmisschienjeweetmaarnooit in het top 10 lijstje van persoonlijke blogs zou staan.

2 Responses to “Geen probleem”

  1. Had je dat gedaan, dan had je in mijn plaats gestaan. En je had het zeker verdient!
    Vorig jaar beste nieuwkomer in de Bwards, nu had je niet alleen in de top10 gestaan, maar ook asskickend gewonnen, ben ik zeker van!

    Volgende keer wat sneller zijn he 😉

  2. 2 Flora Fleempaard

    Wat een hartverwarmende reactie, Ntone. Ik ben er even stil van. Dankjewel!
    Veel succes, jij!


Geef een reactie

