Dingen waar mijn verstand te klein voor is

08Nov08
  •       Het concept “winterbadmode”
  •       De tijd
  •       Interesse in het privéleven van bekende mensen
  •       De charme (en het legaal zijn) van alcoholgebruik
  •       Niet van dieren houden
  •       Het heelal
  •       Strakke jeans
  •       Een leven na de dood
  •       Jassen met korte mouwen


9 Responses to “Dingen waar mijn verstand te klein voor is”

  1. 1 Athena

    Vooral die 5e! Ik kan me nog wel voorstellen dat je het ene dier leuker vindt dan het andere, of dat je misschien bang bent voor een bepaalde soort, maar geen énkel dier leuk vinden gaat mn verstand (en mn gevoel ;)) te boven.

  2. Ben je tegen alcoholgebruik dan?
    Mijn vader zei eens: mijn geloof is te klein voor de evolutietheorie. Nu weet ik niet meer goed waar je nu veel of juist weinig verstand van moet hebben.

  3. En handschoenen zonder topjes? Mijn vingertoppen hebben altijd ’t meeste kou!

  4. Heb jij dan nog nooit:
    – gezwommen in de sneeuw
    – dat zwarte gat gezien
    – de toilet van Christophe aanschouwt in de boekskes
    – een specialleke gedronken op een speciaal avondje (legaal of niet)
    – een spin doodgetrapt
    – weerom dat zwarte gat
    – doorzien dat een strakke jeans ook niet op groot verstand past
    – geleefd na de dood
    – een jas nodig gehad tussen de kamelen?

    Ik soms wel.

  5. 5 MC

    Winkelen met een bromfietshelm op.
    Dàt snap ik niet.

    En in het heelal is het alle dagen karnaval. Dat volstaat.

  6. mijn verstand is te klein om te begrijpen waarom ik dit een leuk postje vind

  7. 7 Stef Flater

    Ik wist niet dat er een concept winterbadmode bestond. Mijn verstand is dus kleiner dan het jouwe.😉
    Ik interesseer me bitter weinig in het privé leven van bekende mensen. Van onbekende mensen ook trouwens.
    De charme van het alcoholgebruik wel maar de ‘charme’ van het (stom)dronken zijn vat ik helemaal niet.

  8. 8 Flora Fleempaard

    @Oker: laten we zeggen dat ik iets heb tegen alle drugs die ervoor zorgen dat mensen zich anders gedragen dan in hun nuchtere staat.

    @Dita: Wat?! Stond het toilet van Christophe in de boekskes?! Verdorie, dat moet dat ene boekske zijn dat ik gemist heb.

    @MC: Wat dacht je van winkelen met van die nordic walking stokken?

    @Stef: ivm dat eerste: wat een opluchting!😉

    @Athena: tegen niemand zeggen, he, maar stiekem vind ik de meeste dieren fijner dan de meeste mensen…

    @Life is a dance*: Haha, ik ook! Ze hebben nu ook sportschoenen op hoge hakken. Da’s er ook eentje voor ons.🙂

    @Treiner: trek het je niet aan. Het is vast iets on-redelijks.

  9. 9 annava

    heel erg leuk lijstje, fijn idee.
    De meeste dingen die er tussen staan snap ik ook helemaal niet.
    Maar nummer 5, ik ben zo iemand. Geen dieren voor mij, ik vind ze meestal griezelig.


Geef een reactie

