Recept voor 23 sproetjes

05Nov08
  1. Neem een pet met een klep
  2. Prik 23 gaatjes in de klep
  3. Zet de pet op uw hoofd
  4. Begeef u in de zon
  5. Blijf zitten tot de sproetjes een goudbruine kleur hebben


9 Responses to “Recept voor 23 sproetjes”

  1. De pet heb ik, nu de zon nog.

  2. Dit is waarom ik jou zo leuk vind!

  3. 3 Linn

    Hehe, zalig. Zo ver had ik nog nooit gedacht.

    Ik ben een enorme liefhebber van sproetjes. Mooie dingen zijn dat.

  4. 4 janneke

    resultaat:
    23 gaatjes =23 sproetjes=23 kusjes (zoals het liedje hé: zo-mersproe-oetjes, ieder sproetje is een kusje waard)

  5. en daar kom je nu mee…

  6. schattig ding!

  7. 7 Flora Fleempaard

    @Ntone: en ik maar denken dat het mijn cleavage was😉 (dat is trouwens mijn meest-aangeklikte bericht, en dat is helemaal jouw schuld. Al die arme mensen die denken dat ze iets te zien gaan krijgen, hihi)

    @Linn: ver denken is mijn specialiteit. Doodmoe word ik er soms van. Maar ik zou het niet willen missen.

    @Janneke: ik mag toch wel kiezen van wie die kusjes komen, hoop ik? (vroeg ze bezorgd na een paar zuiderse huwelijksaanzoeken)

    @Ell en Gewebkijk: even geduld, de lente komt er zo weer aan.

    @Dita:😀

  8. 8 Lilimoen

    Wat de huwelijksaanzoeken betreft: ogen toe houden, Flora! Remember?🙂

  9. Oh neen, ik kijk verder dan het uiterlijk!

    Trouwens, zo’n fantasie heb je nog op je 80ste, die cleavage niet meer vrees ik😉


Geef een reactie

