Bolognesechipsmoraal

28Sep08

De moraal van het verhaal is “eet nooit chips met je ogen dicht”.
Of misschien eerder “eet geen chips terwijl je achterover gekanteld in de zon ligt”. Of “eet geen Croky bolognesechips wanneer de zon schijnt”. Hoewel je het moeilijk op de zon kan steken, natuurlijk. “Koop geen chips met een cadeautje in” kan ook. Tenzij er echt heel toevallig een cadeautje in je lievelingschips zit. Dan geldt de eerste toch weer. Enfin, je kan het ook houden op het rationele “vis de neptattoo uit de zak chips voor je je ogen sluit.” Dat kan namelijk nooit kwaad.

En toch verdenk ik Croky ervan in mijn zak geen tattoo te hebben verstopt. Ik bedoel, een plastic zakje met een neptattoo, dat slik je toch zomaar niet even door?



4 Responses to “Bolognesechipsmoraal”

  1. 1 Linn

    Enkele weken geleden deelden twee vriendinnen een zak chips in de cinema. Ik herinner mij ook dat ze na de film zich afvroegen waar de tattoo in de zak chips in hemelsnaam naar toe was.

    Croky bedriegt jullie en steekt er volgens mij niet eens een tattoo in. Ha!

  2. Als die tattoo er al inzat en je hebt er niks van geproefd, dan heb je wel heel gulzig gegeten. Anders is het inderdaad bedriegerij.

  3. Nou… de flippo’s zijn een tijdje uit te handel geweest nadat een oudere dame (!) deze had aangezien voor een chipje en in het ziekenhuis belandde.

  4. U bent omnivoor.

    Was getekend


Geef een reactie

