De vent in mij

27Sep08

De vent (de “echte vent”, bedoel ik) in mij verwacht applaus wanneer hij eraan gedacht heeft om de vuilzakken buiten te zetten.
De vent in mij verwacht op z’n minst een staande ovatie wanneer hij die dan ook echt heeft buiten gezet.
De vent in mij ziet niet dat er stof ligt op de boekenrekken. Nee, écht niet.
De vent in mij vindt zichzelf het einde.
De vent in mij ziet niet in wat er verkeerd is aan fluiten naar vrouwen. Het is een compliment, toch?
De vent in mij houdt van de lente omwille van het ontluiken der blote benen.
De vent in mij houdt van high-tech speeltjes (maar kan er niet mee werken).
De vent in mij wil een cabrio met zetelverwarming, iPodaansluiting en twee uitlaatpijpen.
De vent in mij wil kippensoep aan bed als hij verkouden is. En een extra deken. Een stapel films. Nog een kussen. En een zoen. Of twee. 
De vent in mij praat niet over gevoelens.
 

De vent in mij heeft altijd gelijk. Altijd.



13 Responses to “De vent in mij”

  1. welkom bij maten makkers …

  2. De vrouw in mij menstrueert [punt]

  3. je bent een vent naar m’n hart, ben net zo…
    ik ben het type vent dat met alle plezier heel erg hard werkt om het gezin te onderhouden, maar laat me alsjeblief niet al te veel doen in het huishouden. en o ja, ik ben een echte macha (volgens schattie vrouwelijk voor macho) op de baan… gelukkig rijd ik wél correct als zij erbij is.
    guess its kinda nice to be a guy too he😉

  4. Nou nou, “het type vent dat met alle plezier heel erg hard werkt om het gezin te onderhouden” gaat niet echt op voor Flora Fleempaard hoor. Ze is eerder een prinses met af en toe een beetje sterallures.

  5. ach, gelukkig zijn we allemaal speciaal in onze eigen unieke manier he

  6. Een echte vent zet zelf het vuilnis niet buiten.

    Was getekend

  7. *glimlach*

  8. 8 Flora Fleempaard

    @Vandepotgerukte: oh! Dat wist ik niet. De vent in mij is blijkbaar een broekventje met nog veel te leren…

    @Lilimoen: “de nieuwe man” in mij heeft een madam gekozen die zichzelf kan onderhouden. X

  9. De vrouw in mij geeft graag een staande ovulatie wanneer iemand iets moois gedaan heeft. Ze weet alleen niet hoè dat aan de man te brengen.

    De vrouw in mij bewondert de titels in iemand anders boekenrek en vraagt zich af wanneer iemand wat las, en vooral: wat ie ervan dacht. Maar ze zal het niet zo snel vragen.

    De vrouw in mij ziet het mooie in iedereen en wil dat graag even laten voelen. Heb je het dan niet gevoeld?

    De vrouw in mij hoort graag een compliment, al weet ze dat het uiteindelijk alleen om haar mooie lijf draait. De vrouw in mij houdt van de lente omwille van het ontluikende groen en het opwekkende gefluit van mooie vogels. En ze heeft een hekel aan al die mensen die enkel bezig zijn met hun hi-tech speeltje. Vooral in de lente dan.

    De vrouw in mij maakt kippesoep voor de vent in jou, aan bed als je verkouden bent. En een extra deken. En een stapel films. Een kussen of kussen. Of twee of thee.
    En dan praten we over gevoelens, als je dat wil.

    De vrouw in mij glimlacht schamper als ze een echte vent hoort die weer eens he-le-maal gelijk heeft, maar in zijn zelfvoldaanheid de pointe gewoon heeft gemist.

    Misschien dat daarom zelfs de vrouw in mij enkel op vrouwen valt.

  10. Oh, je bent toch zo’n schat Sven, een vent waar volgens mij (bijna ;-)) iedere vrouw van droomt.

  11. Lilimoen lieverd, zou het dan echt niks kunnen worden tussen ons tweetjes ? ; )

  12. 12 Flora Fleempaard

    Dames, dames!

  13. @ Sven en Flora: lol


Geef een reactie

