Ijs

25Sep08

Dat gebeurt niet vaak, dat ik ergens geen woorden voor vind. Niet weet hoe uit te drukken dat iets me zo compleet onderstebovenbinnenstebuiten draait dat ik er misselijk van word. En stil. Vooral heel stil.

Deze witruimte is voor de ijsberen die geen andere keuze hebben dan elkaar op te eten:

 

 

 

 

en ik wou zo verdomd graag dat mijn handen bevriezende krachten hadden…



5 Responses to “Ijs”

  1. Ik ben mee stil…

  2. Ik geloof dat ik niet eens je link durf volgen. Is dit iets wat ik wil weten Flora Fleempaard? Of past hier een waarschuwing voor hoogsensitieve personen?

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Louise: Klik maar niet. Op mij heeft het bericht hetzelfde effect als dat foldertje van Gaia dat beschrijft hoe foie gras “gemaakt” wordt.

  4. Vrouwe Flora,
    Dit is inderdaad een zeer verontrustend en pijnlijk bericht.
    Een stille groet,
    De Drs.

  5. Ik had hetzelfde gevoel toen ik het in de krant zag. Maar niet zozeer uit diervriendelijkheid maar eerder uit een niet te beschrijven gevoel van hoe moet het verder met deze wereld… Als een symbolische waarschuwing voor wat nog moet komen.
    Het land der laatste dingen nabij.


Geef een reactie

