Chocomousse

24Sep08

Een grote coupe chocomousse, zo van die heel stevige donkere, versierd met koffiebonen en een eetbaarpapieren bloem. Overschot van een vergadering. 

Chocomousse nota bene, bied ik haar aan, stomkop dat ik ben. Waarop haar bleke gezicht er mij aan herinnert dat het ramadan is.

3 Responses to “Chocomousse”

  1. Heel erg jammer voor je collega, maar het einde van de ramadan is bijna in zicht. Ik wil bij jullie ook wel eens komen vergaderen voor zo’n chocomousse…

  2. Wilde U haar geloof op de proef stellen?

    Was getekend

  3. Je had het ook bij mij mogen brengen hoor.


Geef een reactie

