Omdat dromen geen kwaad kan

22Sep08

Een dolfijn mogen aanraken
Dansen alsof niemand mij ziet
De Oostkust van Australië in een caravan
Een kitten geboren zien worden
Een handgeschreven brief krijgen
Een marathon lopen
Een sprookjesjurk, blote voeten, mals gras
Weten dat het goed is



7 Responses to “Omdat dromen geen kwaad kan”

  1. Mijn zusje is mij ineens beginnen brieven te schrijven en ik voel me zo vereerd.

  2. Gespot: 1 minidolfijn, vers uit bad, de haartjes nog nat en geurend naar babyshampoo, blauwe badstoffen vinnen en flipperstaart. Was te laat om een foto te trekken, maar zal ik het je laten weten als ik hem opnieuw te water laat?

    Zo heerlijk bereikbaar allemaal, die dromen van jou.

  3. Allemaal gedaan, behalve dat sprookjesjurk gehuppel. Mijn deerne zou daarmme opgezet zijn.

    Was getekend

  4. Die sprookjesjurk die had je toch al?

  5. 5 Flora Fleempaard

    @Louise: ik weet niet of dolfijnen haartjes behoren te hebben…😉

    @Vandepotgerukte: Oh, ik ben stikjaloers…

    @Veerle: Dat was een prinsessenjurk, dat is natuurlijk hélemaal iets anders!🙂

  6. @Flora: dolfijnen hebben haartjes als ze Prinsje T. heten en de mond vol hebben over dolfijnen (in de speeltuin, in de lucht, op het zeil van een fietskar die geparkeerd staat aan de crèche). En als ze in bad zitten en je ze er met geen stokken uit krijgt (tenzij je het er voor over hebt om het hele blok onder de toren bijeen te laten krijsen). En je er dan aan denkt dat er in de kast zo’n prachtig badjasje in de vorm van een dolfijntje ligt. En je dat bovenhaalt. En je plots een peutertje geheel uit eigen beweging uit bad ziet kruipen, dan dus, krijg je een dolfijntje met haartjes die naar babyshampoo ruiken. Maar dat had je al begrepen he.
    Hij is erg aaibaar, maar in Brugge of Eilat hebben ze natuurlijk exemplaren van het echtere soort om eens aan te raken.
    Veel succes met de verwezenlijking van je dromen (stel: je schrijft zoiets op je blog en het komt uit. Zou toch heerlijk zijn he.)

  7. Vrouwe Flora,
    Had ik uw adres, ik schreef U een brief.
    Uw toegenegen,
    Drs.


Geef een reactie

