Stoute kappersfantasie

17Sep08

Ik vroeg aan mijn kapper of hij nooit eens zin heeft om een flinke, onherstelbare hap te knippen uit iemands nette bob. Of iemands frou groen te verven. Of zo.

Hij keek me aan alsof ik hem vroeg hoeveel halsslagaders hij dagelijks doorboort.
“Nee”, zei hij. En knipte verder.

Ik geloof niet dat ik goed ben in kappersbabbeltjes.



7 Responses to “Stoute kappersfantasie”

  1. volgens zijn enkel kapsters hiertoe in staat…

  2. Hahaha! Niets zo grappig als kappers (of überhaupt: mensen) zonder humor! Ik heb een poos bij een kapper gewerkt en ik kan je zeggen: ja, ik heb wel eens overwogen om “per ongeluk expres” een tube knaloranje te pakken in plaats van middenblond, maar die persoon was dan ook wel Heel Erg Erg.😉

  3. Kappers zijn volgens mij erg moeilijke mensen om mee te babbelen. Ze snappen mijn grappen nooit en knipogen gaat via die spiegel ook lastig.

  4. Over mensen zonder humor: ge moet zeker eens gaan kijken naar de film happy-go-lucky. Die gaat over een meisje die altijd vrolijk is en ook zo’n vragen stelt aan haar medemens. Echt super.

  5. 5 Flora Fleempaard

    Jajaaaaa, zeker doen! De rijlessen met Scott zijn hilarisch!! Ik heb zooooo hard gelachen…

  6. ow ik kan me helemaal voorstellen hoe die kapper zich voelde! hahaha🙂

  7. Je moet je effe in hun plaats stellen. Die mensen bepalen je look (en feel) voor de komende weken! Er staat dus véél op ’t spel. Reputaties, clienteel, BNP etc…
    Vandaar : RaChaaaaa!!😉


Geef een reactie

