De marketingregenboog

16Sep08

H&Mrood

Telenetoranje

MacDonaldsgeel

Oxfamgroen

Ikeablauw

Proximuspaars

Fleempaardfuchsia๐Ÿ™‚



7 Responses to “De marketingregenboog”

  1. schitterend!

  2. Je zult het niet geloven en ik durf het ook bijna niet te zeggen, maar T-Mobile heeft fuchsia daadwerkelijk geclaimd.
    http://www.nu.nl/news/1297382/32/T-Mobile_claimt_alleenrecht_op_kleur_magenta.html

  3. 5 Flora Fleempaard

    Wihaa, ze gaan mogen dokken, de mannen van T-Mobile, want Flora maakt natuurlijk niet zomaar gratis reclame…๐Ÿ˜‰
    Maar even realistisch: gaan ze dat krijgen? Je kan toch ook niet “het gebruik van appelbomen” claimen? En moeten ze dan geen precieze kleurcode kiezen. Zo kan de rest van de wereld lekker fuchsia gebruiken met net een druppel meer rood of zo.

    Vooraleer iemand me voor is: ik claim oranje, azuurblauw, blauwgrijs, teckeltjes, verkleinwoorden, gras, ranonkels, sequoia’s en cinemasnoep. Nรจ!

  4. Flora, wat een inhaligheid!

  5. 7 Flora Fleempaard

    @Louise: Wou jij de teckeltjes misschien?๐Ÿ˜‰ Voor een vriendenprijsje zijn ze van jou.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: