Rimpels en ervaring

24Aug08

Eigenlijk, hè, heel eerlijk gezegd, vind ik ouder worden heerlijk. Buiten het feit van elke ochtend weer een dag cadeau te krijgen,  word ik er alleen maar rustiger op, nemen mijn onzekerheid en angsten af, blijken gedachten niet meer dan gedachten te zijn, en gevoelens voorbij te gaan. En dan zucht ik opgelucht, en denk: “Hèhè, was daar al die drukte nu voor nodig?” 

Had ik dat geweten, was ik al veel eerder dertig geworden.



4 Responses to “Rimpels en ervaring”

  1. ai, ik kan me er niets bij voorstellen.
    Nog 9 jaar te gaan dan maar.

  2. Wacht maar tot je in je midlife-crisis zit.

  3. Chapeau dat je nu al er zo over kan denken. Ikzelf vond 30 worden een absoluut dieptepunt. Nu, enkele jaartjes, later, voel ik pas wat jij hier beschrijft. Jij zit duidelijk goed in je (hopelijk toch nog niet al te verrimpelde) vel!

  4. 4 Karen

    Ik moet nog aan de 20 beginnen dus ik ga me nog niet afvragen hoe 30 voelt als het even kan🙂


Geef een reactie

