Nooit iets

22Aug08

Ik koop nooit loterijdingen, want ik win nooit iets.
Ik win nooit iets, want ik koop nooit loterijdingen. 
Ik koop nooit loterijdingen, want ik win nooit iets.
Ik win nooit iets, want ik koop nooit loterijdingen.  
Ik koop nooit loterijdingen, want ik win nooit iets.
Ik win nooit iets, want ik koop nooit loterijdingen. 
Ik koop nooit loterijdingen, want ik win nooit iets.
Ik win nooit iets, want ik koop nooit loterijdingen.   
enzovoort



8 Responses to “Nooit iets”

  1. Vanavond 69 miljoen eurootjes te winnen met Euromillions🙂

  2. 2 liza

    Ik begin soms een zin met: “Als ik ooit de lotto win…” En dan zwijg ik meestal. Want ik speel ook nooit.

  3. O ja, ik denk ook soms dat het toch dom is om slim te zijn.

  4. 4 Karen

    Ik ga ook nooit vanzeleven lottobiljetten kopen. Je verspeelt daar meestal veel meer mee dan je er ooit mee wint.. Niettegenstaande dat er enkelingen zijn die dan wel sjans hebben😉

  5. Wat zit het toch allemaal logisch in elkaar

  6. ik deed mee met allerlei van die prijsvragen enzo, maar won ook nooit wat. Toen ben ik dus maar gestopt. Het stomme met die dingen is dat je er eerst veel tijd en/of geld instopt en uiteindelijk maar erg weinig terugkrijgt… Dan heb ik liever nu mijn geld en tijd nog!

  7. 7 Athena

    En de blogawards dan..?😀

  8. 8 Flora Fleempaard

    @Athena: daar hebben jullie voor gezorgd🙂


Geef een reactie

