Verliefd

15Aug08

Op Wall-E (de hoogste GVK-factor aller tijden!), op Christian de leeuw, op de zon, op dagdromen, op dutjes met een tijger in mijn armen, op mijn vulpen, op boterhammen met pure Chocoman van Aldi, op vrijdag, op pootjebaden, op Petit Bateau, op Calvin & Hobbes, op oranje, op verliefd zijn.



2 Responses to “Verliefd”

  1. Christian de leeuw, de zon, dagdromen, dutjes (maar dan met een eend in mijn armen), mijn Parker vulpen, boterhammen met Nutella, Petit bateau is te lang geleden om mij te herinneren maar ik heb foto’s van mijzelf in petit bateau, Calvin & hobbes FTW!!, verliefd zijn.

    Vrouwe Flora, u hebt een waanzinnig goeie verliefdheid-smaak!

  2. een late lente..? 😉


Geef een reactie

