Eerste schooldag

03Aug08

Morgen start ik in mijn nieuwe job. Het voelt een beetje als de vooravond van mijn eerste schooldag. Met een nieuwe boekentas (met mousse vanbinnen zodat ik kan rondspringen zonder dat de nieuwe werklaptop duizelig wordt), een nieuwe brooddoos-met-appel-vakje (goeie voornemens, weet u wel) en een nieuwe route (enfin, ik verhuis 4 verdiepingen, wat inhoudt dat ik voortaan de trap neem i.p.v. de lift). 

En een beetje dat gevoel van “komt het allemaal wel goed?”. Niets ernstigs, natuurlijk. Gewoon… gaat er ’s middags wel iemand met mij willen eten, bijvoorbeeld, en gaan ze niet verwachten dat ik alles vanaf dag 1 al weet en kan, en wat als dat niet zo is, en is het daar ok om even een babbeltje te slaan, en kan ik deze zomer nog wel een paar dagen verlof nemen of is daar geen tijd voor, en oh jee, waarom wou ik ook alweer een nieuwe uitdaging?

Even langzaam uitademen. Misschien moet ik maar een eindje gaan lopen met Britney, want als ik nog één keer nerveus zucht, vrees ik dat Lilimoen (die gister thuisgekomen is van vakantie) gillend terug naar Italië rent.



8 Responses to “Eerste schooldag”

  1. 1 Nadine

    Altijd spannend, zo’n nieuwe job. Veel succes morgen !

  2. hmm,als zij nog kan rennen, is dat dan een goed of een slecht teken..?

  3. Veel succes met deze nieuwe bladzijde!

  4. Doe maar dat langzaam uitademen. En veel succes gewenst!

  5. En hoe viel het mee?

  6. 6 dagamma

    Maak je geen zorgen over dat eten, je mag altijd nog met ons mee gaan eten😉 Is het goed meegevallen? We zullen je missen!

  7. 7 Flora Fleempaard

    Ik leef nog🙂
    Ik kreeg vandaag een welkomstknuffel, de tijd om me te installeren, de leiding over een supercool project, en een heleboel informatie. En ik heb niet alleen gegeten!

    @Dagamma: da’s lief, dankjewel!!

  8. Bekend! Zal er 1 september ook wel spanning van krijgen, vooral dat wat eten betreft. Of ik toch wel iemand herken om mee te gaan eten!

    Overigens heb ik geen brooddoos met appelvakje, want ik vind het maar een rare uitvinding. Mijn appel past er nooit in…


Geef een reactie

