Val

29Jul08

Het eerste wat een babygiraf doet in zijn leven is twee meter naar beneden tuimelen.



3 Responses to “Val”

  1. 1 Kristel

    Flora, zit jij hele dagen voor National Geographic met dit mooie weer? Gisteren pinguins, vandaag giraffen… What’s wrong?😉

  2. 2 Karen

    Correct. De wondere wereld der.. wereld

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Kristel:🙂 Nee hoor, ik zit (na mijn werk) gewoon in mijn tuin. Maar weet je wat: ik maak er een dierenweek van! Morgen meer fauna met Flora…

    @Karen: jij wist dat en je hebt dat niet met de rest van ons gedeeld?!
    Hij draait zich ook in de lucht, tijdens die val, zodat hij netjes op zijn zij valt en zich niet bezeert, wist je dat? Is dat niet gewoon ongelooflijk fantastisch?

    @Lilimoen: misschien wil ik toch kabeltv, voor National Geographic…


Geef een reactie

