In Wonderland

26Jul08

Dit weekend logeer ik in Louises Wonderland. Kom me gerust opzoeken, de cola light staat koud.



3 Responses to “In Wonderland”

  1. 1 Greet

    Bleh, Light is brol! Geef mij maar the real thing, dat is denk ik nog gezonder ook๐Ÿ˜‰

  2. 2 Flora Fleempaard

    Het gaat bij cola toch niet om gezohond? Who cares about gezond, anyway?๐Ÿ˜‰ Maar ik heb ook sangria…

  3. Dag Flora,

    Je krijgt van mij een briljante-blogaward. Je mag hem bij mij in Wonderand komen ophalen, je kent de weg.
    Oh ja, bedankt dat je nog wat Cola-Light voor ons hebt overgelaten, zo hebben wij dat ook eens in huis๐Ÿ˜‰

    Liefs,

    Louise P.


Geef een reactie

