Teveel

22Jul08

Soms ben ik zo mateloos blij met al het goeds in mijn leven dat ik het idee krijg dat ik me zou moeten schamen



6 Responses to “Teveel”

  1. Vooral niet doen…gewoon van genieten:-)

  2. beter zo als andersom…😉

  3. 3 Lilimoen

    Gewoon genieten juffie!🙂

  4. Mateloos blij zijn met al het goeds is juist, eh, goed! Je waardeert wat je hebt, daar hoef je je echt niet voor te schamen!🙂

  5. 5 mie

    shame on you … waarom zou je je schamen???
    toch niet te katholiek opgevoed zeker? Schamen is een loos gevoel..voor zoiets zeker niet nodig; mag niet gekoppeld worden aan leuke dingen (vind ik)
    hup hup, toedeloe en tot vlug
    flora, we gaan ervoor…een leven vol genieten (en de tegenslagen nemen we er wel bij he)!

  6. Schoon gezegd; heel herkenbaar!


Geef een reactie

