Naar aloude traditie

13Jul08

Eerst een week jeuk. Dan dat onderwatergevoel. Slecht horen, het gevoel dat je moet roepen om verstaanbaar te zijn. En dan, terwijl de andere symptomen gewoon blijven, de pijn, elke dag feller. Ik haat oorpijn. Oren horen niet pijn te doen. Oren horen te genieten. Het enige sprankeltje genieten dat er bij komt kijken, is de date met sexy dokter S. 

Ze is er weer, naar aloude traditie, mijn jaarlijkse oorontsteking.



7 Responses to “Naar aloude traditie”

  1. Beste Flora-fans, lezers, lurkers, reageurs,
    Vandaag komt u best niet te dicht bij Flora Fleempaard in de buurt. Ze is ziek en hoest als een hond. Maar een overstroming van lieve reacties, bloemen en hartjes mag natuurlijk altijd hier in de reactiesdinges.
    Groet, Lilimoen

  2. Gauw weer beter!

  3. Dag Flora,
    Dit noem ik nu eens een vreemde traditie. Oorontstekingen krijgen als andere mensen op vakantie vertrekken.
    Baal maar eens lekker heel heel erg. Verwen jezelf op een heel lang bad. Slaap. Luier. Lees een goed boek. Haal een snotterfilm in huis (of laat je er een brengen). Als je ziek bent mag alles.

  4. Verwen je zelf met of trakteer jezelf op een heel lang bad, moet dat natuurlijk zijn. Kreeg een telefoontje terwijl ik aan het typen was.

  5. 5 Flora Fleempaard

    @Louise P.: Eerst werken, dan balen en baden.
    Het zijn mijn buisjes van eustachius, de oorzaak van mijn traditie. Ze zijn te smal, aldus sexy dokter S.

  6. Onlangs had ik hetzelfde voor. Water in mijn oor. Ben naar de dokter geweest omdat ik dacht dat hij ze ging uitspuiten. Maar nadat hij even gekeken had, zei hij dat het een allergie was. Een neusspray en enkele pilletjes hebben mij van het dove gevoel verlost.
    Ik voelde het dadelijk openfloppen.
    Ik heb in heel mijn leven nog geen enkele allergie gehad…

  7. 7 Flora Fleempaard

    Waar was je dan ineens allergisch aan geworden, Zeezicht?


Geef een reactie

