De grote-platte-schermen-afdeling van de Fnac

01Jul08

Veertig, vijftig keer dezelfde natuurdocumentaire, boven, naast elkaar, overal rond mij. Massa’s lava aan mijn voeten, oog in oog met een reuzenpanda, een familie bultrugwalvissen op tocht. Synchroon en geluidloos. Moest er geluid bij zijn, ik zou beginnen janken. En het is nu waarschijnlijk al zo’n belachelijk zicht, dat ik daar sta te staan en niet eens moeite doe om me los te rukken van zoveel prachtig beeld. De verkopers weten al dat ze mij niet moeten vragen of ik misschien informatie wil over een bepaald model. Ik ben gewoon die rare die staat en kijkt.

De grote-platte-schermen-afdeling van de Fnac betovert mij.



4 Responses to “De grote-platte-schermen-afdeling van de Fnac”

  1. 1 Isabelle

    Oh ja. Ik stond de trap te versperren door de Golden Compass.

  2. Zonder Mie is de Fnac een tikkeltje minder dé Fnac, niet ?

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Eddie: Jaaaaa! Zonder Mie is zelfs shoppen in Leuven een tikkeltje minder fijn…

  4. Yep. Heb het gezien. De lava en alles. Samen met een stuk of drie andere klanten. Als konijntjes in het schijnsel van de koplampen.


Geef een reactie

