Kattebelletje (10)

27Jun08

Lieve collega’s van Lilimoen,

Ik begrijp als geen ander dat jullie uitgebreid afscheid willen nemen van mijn mevrouw. Die zoen- en knuffeldrang, tja, dat lokt ze nu eenmaal uit, ik weet het, ik weet het. Maar laten we het beperken tot drie zoenen en één knuffel de man/vrouw, en laat dan alsjeblieft mijn lief los. Jullie gijzelen haar nu al drie dagen en nachten aan een stuk. Dat volstaat, me dunkt. 

Lieve Lilimoen,

Kom alsjeblieft naar huis… Er heerst hier een onrustwekkende epidemie van huidhongersnood.



3 Responses to “Kattebelletje (10)”

  1. 1 Peggy

    Lieve Flora, lieve Lilimoen, dit is zonder meer gewoon mooi, er hoeven niet meer woorden bij.

  2. 2 Karen

    Ouh! Hoe lief🙂

  3. Toch liever zo dan dat ze blij zijn dat ze weggaat.


Geef een reactie

