Op ’t gemak: een nieuwe job

10Jun08

Zo gehaast was ik nu ook weer niet. Rustig aan eens uitkijken naar een nieuwe uitdaging, dat ging ik. Nadenken wat mij aanspreekt in een job. Mijn cv bijwerken. Wat in de vacaturebijlagen bladeren, de sfeer een beetje opsnuiven. Op ’t gemak. 

Op ’t gemak.

“Op ’t gemak”, zei ik dus tegen haar. Waarop ze mij prompt een job aanbood, een creatieve, dynamische job in een team van we-gaan-ervoor. 

Een weekend dacht ik erover na. En toen zei ik ja. Waarop ik een knuffel kreeg van mijn nieuwe baas. En ’t was geregeld. Zo tussen de soep en de patatten. Op ’t gemak.

8 Responses to “Op ’t gemak: een nieuwe job”

  1. Knuffel van je baas?
    Moet wel héél erg op het gemak zijn:-)

  2. 2 Aïda

    Wat herkenbaar, ik wou ook minstens zes maand niets doen, bezinnen of ik het niet over een andere boeg zou gooien. Dingen doen om en rond huis en hobby die ik altijd al had willen doen. Wat rondkijken.

    Ik begin 1 augustus. Drie en een halve maand heeft ‘op ’t gemak’ geduurd.
    Tja.
    Gefeliciteerd trouwens.

  3. 3 Flora Fleempaard

    Jij ook gefeliciteerd! Starten we tegelijk, op 1 augustus, aan een nieuw hoofdstuk…

  4. 5 Karen

    De ver van mijn bed show :p

  5. 7 Saskia en Fernand

    Proficiat! Het wordt wel echt iets voor jou en voor tijdtussendoor: die knuffelbaas kan ook een zeer harde tante zijn, hoor


  1. 1 Van de klaver in de biezen « Flora Fleempaard

Geef een reactie

