Mijn nieuwe beste vrienden

08Jun08

In mijn wereld van drie weken geleden zou ik ze over het hoofd gezien hebben. En als iemand me al op hen gewezen zou hebben, had ik gelachen. “Da’s een goeie, ja. En nu serieus.” 

Hoe het leven verrassen kan. Ik heb ze gekocht. De lelijkste schoenen van Leuven. Van België. De afschuwelijkste, flashy’ste, iewste loopschoenen van de wereld zitten heerlijk. Ze zijn dan ook speciaal gemaakt om mijn soort voeten wolkjes te bieden. Ze gaan mij over de eindstreep van de eindejaarsloop dragen zonder een greintje last. Jihaaa.

Mijn nieuwe beste vrienden. Het is de binnenkant die telt.

9 Responses to “Mijn nieuwe beste vrienden”

  1. 1 Nijn

    bloghoppen kan zulke fijne verrassingen opleveren, zoals dit weblogje…
    wat superleuk geschreven!
    wilde ik even zeggen voor ik doorhop.

  2. 2 Flora Fleempaard

    Dankjewel, Nijn!! Je mag altijd binnenhoppen!

  3. 3 ntone

    ik wil fotos van die lelijke schoenen 🙂

  4. Ik wil ook foto’s. Dat zou zo uw weblog opfleuren. *bulderlacht*

  5. Hey, waar is mijn avatar gebleven zeg? Kunnen ze een mens niet waarschuwen als ze zoiets lelijk naast uw tekst gaan zetten?

  6. 6 Isabelle

    Merk?

  7. 8 Flora Fleempaard

    U vraagt, Flora flikkert: http://www.flickr.com/photos/florafleempaard/2565507850/
    Ze zijn van Brooks. Loopschoenen en steunzooltjes in één. Aanbevolen door het Leuvense Running center.

  8. 9 wolkje

    jakkes, ze zijn inderdaad aardslelijk!


Geef een reactie

