Stenending

06Jun08

Ik heb een stenending. Enfin, het is eigenlijk een halfedelstenending. Die vind ik het mooiste, de halfedele. Ze blinken niet zo hard, en ze zijn mysterieuzer dan het gansedele spul. En betaalbaarder, ook.

Vroeger spreidde ik ze uit. Nu zitten ze samen in een bokaal, een halfedel allegaartje. Dat zal er wel niet zo goed voor ze zijn, zo op een hoop zitten, zeker niet als ik de alternatieve stromingen moet geloven. Ik weet niet of ik dat doe. Ik vind het gewoon een sympathiek allegaartje, daar in mijn bokaal.

3 Responses to “Stenending”

  1. 1 Nora

    ’t Is wel heel erg mooi om te zien. Zo schatkistachtig.

  2. 2 Karen

    De coolheid! 🙂

  3. 3 Athena

    hihi ik heb vandaag last van bommel-dingen. Een sten-ending..? En dat ganse dele spul..?


Geef een reactie

