Noem me

05Jun08

Noem me oppervlakkig
Noem me verwend
Noem me materialistisch
Noem me lui
Noem me decadent

Noem me wat je wil,
het kan me even niks schelen,
want ik heb die vierentwintig
kalenderdagen

verlof
niksdoen
genieten
lezen
zwemmen
schrijven
slapen
zonnen
en shoppen

ik heb de rust 
best wel
verdiend 



5 Responses to “Noem me”

  1. Genieteeeee:-)

  2. 2 Lucie

    Mag ik u ook een gelukzak noemen?
    Geniet ervan!

  3. 3 oker

    Niets verwends aan, genieten is het elfde gebod, toch?

  4. 4 Karen

    Ik moet nog 14 dagen doorspartelen..

  5. 5 Flora Fleempaard

    “Genieten is het elfde gebod”, dat is een supermooie!!

    @Karen: hou vol, veel moed!


Geef een reactie

