Ho jee, ik moet een botscan

02Jun08

Zegt ze streng: “Uw eerste werk morgenvroeg, het ziekenhuis bellen voor een botscan.”

*science fiction visioenen van volgepompt worden met fluostiftvulling en geroosterd worden door laserstralen verschijnen voor mijn ogen*

Wil ik zeggen, maar durf ik niet: “Zoveel pijn doet mijn voet nu ook weer niet, hoor.”

Zeg ik met een klein hartje: “Ok, dokter.”



4 Responses to “Ho jee, ik moet een botscan”

  1. 1 Isabelle

    Fluostiftvulling smaakt vreselijk vies en je krijgt er uitslag van enzo, maar dat is eerder als ze je ingewanden willen bewonderen, denk ik.
    Ik zou zo denken dat je voor de botscan gewoon je voeten even bevallig onder dat röntgenstralenapparaat moet houden.

    Of je kan je nog gauw even laten bezwangeren.

    Heb je te snel en te lang gelopen Flora? Lig er maar niet van wakker. Als je een gips krijgt, kom ik er een bloemetje op schilderen.

  2. Valt goed mee hoor… heb ik ooit ook al laten doen,
    even flink zijn:-)

  3. Sterkte, hopelijk valt de uitslag mee.

  4. 4 Flora Fleempaard

    Er moet in elk geval iets in me gespoten worden, wat dan een paar uren nodig heeft om in alle mogelijke barsten en scheuren te nestelen, waarna er gescand moet worden…

    Dankje voor het bloemetjesaanbod, Isabelle, maar ik wil geen gihips, want ik vertrek bijna op zonzeezwembadvakantie en ik wil dobberen!


Geef een reactie

