Heel even maar

31Mei08

Ik ben helemaal niet triestig, of ziek, eenzaam of verdwaald. Mijn hoofd zit niet vol frustraties of zorgen of spijt. Ik ben niet afgewezen, ontslagen, uitgescholden of gewond. Het gaat niet slecht met me, ik mag niet klagen, ik heb geen pijn.

Maar wil je toch, heel even, mijn haar strelen? Heel even maar?



3 Responses to “Heel even maar”

  1. een klein, moederlijk schouderklopje, floraatje

  2. 2 Karen

    En een knuffel zelfs als je wil🙂

  3. Heel mooi!
    Ik voel het ook helemaal zo nu ik het lees.


Geef een reactie

