Morgen

24Mei08
  • loopschoenen: staan klaar aan de deur
  • druivensuiker: check
  • iPod: opgeladen
  • vuilniszak met gaten voor hoofd en armen: geknipt
  • zakdoek voor loopneus onderweg en vreugdetranen achteraf: dubbel check
  • t-shirt van het goede doel: ongestreken, maar aanwezig
  • rugnummer en chip om aan schoen te maken: jawel
  • haarspeldjes voor een optimaal zicht: jep!
Klaarder dan dit ga ik nu niet meer worden voor de 20 kilometer door Brussel. Wat niet wil zeggen dat u niet mag duimen, uiteraard.


15 Responses to “Morgen”

  1. 1 Kristel

    Heel veel sterkte!!!

  2. 2 Judith

    Sterkte meis!! Vergeet je zonnebril niet!!๐Ÿ˜€

  3. 3 greetepeteet

    Veel succes daar in Brussel… You can do it๐Ÿ™‚

  4. 4 Ine

    Flora!

    Heel veel succes morgen! Hopelijk niet al te warm en ook geen regen, verstand op nul en lopen maar, het lukt je!

  5. 5 mie

    1 2 1 2 1 2 en lopen maar…
    ik duim!!
    en daarna gaan we beginnen sporten .. hihi … als het er ooit van komt?!

  6. 6 Lucie

    Een vuiliniszak? Als regenkledij dan ofwat? Want anders lijkt mij dat toch wel onaangenaam lopen.

    Alleszins heeeeel veel succes!

  7. 7 Peggy

    ja, ook van mij gewoon heeeeel erg veel goeie moed voor vandaag!!

  8. 8 Janneke

    oei, te laat of ben ik nog op tijd? In elk geval succes en ga ervoor!!

  9. 9 Ell

    Wow, klinkt heavy! Veel succes!

  10. 10 dagamma

    Je bent nu aan het lopen Flora! Go go go, ik duim voor jullie van op een afstand!

  11. En hoe was het gegaan?

  12. Ondertussen gezien dat je het gehaald hebt, maar volgens de site van de 20km ben je wel een man๐Ÿ˜‰

  13. 13 Flora Fleempaard

    Ik heb hem helemaal gehaald, zonder stoppen (behalve mini-drinkpauzes), en mijn tijd is zo slecht nog niet. Ben kapot en trots en brak en het was best een emotionele ervaring, eigenlijk.
    Dankjewel voor de lieve lieve aanmoedigingen, jullie!!!

  14. Gefeliciteerd!!! Goed gedaan hรฉ!!๐Ÿ˜€
    (Had jij mij niet die CD van Sarah ooit gestuurd? ;))

  15. Goed gedaan, zeg, en dat in die hitte!


Geef een reactie

