Dramaqueen verliest voet

18Mei08

Lilimoen ruimt de tafel af. Flora zit in de tuin.

Flora (een beetje tegen haar linkervoet, en ook wel tegen de poezen): Oh jee, wat is dit? Voor ik begon te lopen had ik 10 roze teennagels. Oeioei! Lilimoen! Kom eens vlug kijken naar mijn teen! Ik denk dat er iets ernstigs mee aan de hand is.

Lilimoen roept terug: Wat ben je toch een dramaqueen. En ruimt gewoon verder de keuken op. (lees: Lilimoen negeert levensbedreigende situatie)

Flora: Hallooooo! En ai, wat is dit hier?! Zou dat schurft zijn?! Lilimoen!! (Flora steekt rechtervoet in de lucht) Kijk nu eens! Hierop ga ik over een week geen 20 kilometer kunnen lopen, hoor.

Lilimoen (die klaar is met ruimen) gaat gewoon de trap op, naar het salon. (lees: laat Flora in de tuin zitten met haar probleem.)

Flora hopt achter haar mevrouw aan en pruilt: Denk je dat mijn voeten gaan afsterven, Lilimoen?ย 

Er komt geen reactie.



7 Responses to “Dramaqueen verliest voet”

  1. 1 veerle

    Ze kent haar vrouwke, zeker?

  2. 2 Flora Fleempaard

    al 11 en een half jaar๐Ÿ™‚

  3. 3 Judith

    Hahaha…arme genegeerde jij…
    Maar hoezo 20 km?๐Ÿ˜ฎ

  4. 4 Flora Fleempaard

    @Judith: ik loop aanstaande zondag de 20 kilometer van Brussel, of ik ga dat toch proberen…

  5. En is alles goed gekomen?

  6. 6 Flora Fleempaard

    Voorlopig heb ik al mijn ledematen nog๐Ÿ™‚

  7. 7 Judith

    Flora, ik zal aan je denken. Als ik op de bank TV lig te kijken that is.๐Ÿ˜‰


Geef een reactie

