Bewerken – Ongedaan maken – opgelost

16Mei08

Dringend uit te vinden: een undo-knop in het echte leven.

Iets doms uitgekraamd, van de trap gedonderd, te impulsief op een mail gereageerd, sms naar de verkeerde persoon gestuurd, vaas laten vallen, teveel gesnoept, op het jasje van een vreemde geniest, fout geantwoord op een examen, een verjaardag vergeten, de wekker genegeerd, trein gemist, blauwtje gelopen, dt-fout geblogdt,…

Bewerken – Ongedaan maken – opgelost.

Een gat in de markt.



10 Responses to “Bewerken – Ongedaan maken – opgelost”

  1. 1 Isabelle

    Oh en doe dan gelijk ook maar een cut and paste. Je knipt me hier van mijn bureau weg, en plakt me op een terrasje in, pakweg, Firenze.
    Dat wordt nogal een wereld😉

  2. 2 Greet

    Hoe vaak ik daar al niet om gebeden heb😛

  3. 3 Janneke

    Laat maar komen Grietje! Ben er volledig klaar voor!!

  4. Wauw Isabelle, jouw voorstel lijkt me fantastisch

  5. Neem maar snel een patent op je uitvinding… dat zou nogal wat zijn!

  6. 6 Flora Fleempaard

    @Zeezicht: doe ik! En neem jij er dan één op je aardbei-slasaus-combinatie?🙂

  7. 7 Karen

    That would be great indeed! Het zou veel kunnen oplossen soms😉

  8. 8 Judith

    Wat een geweldig idee!😀
    Maar om nou te gaan nadenken in welke situaties je die knop had kúnnen gebruiken de afgelopen dagen, weken, maanden, jaren…nee…dat moet ik maar niet doen! Haha!

    Sowieso krijg ik dan flashbacks uit ‘The Butterfly Effect’. En Juud wil graag haar benen houden enzo.

  9. Briljant! Zodra het op de markt is koop ik er 3: een voor thuis, een voor werk/studie en eentje voor onderweg.😉

  10. 10 Sven

    Ik heb ooit, na echt lang en hard zwoegen, gevonden hoe je zo’n ding kunt maken.
    Ik had hem alleen nooit, nooit, nooit moeten uittesten…


Geef een reactie

