Fanmail onbereikbaar

12Mei08

Heeft er iemand een idee waarom mijn fijne witte Macbook de ene dag wel en de andere dag niet in Hotmail kan? Ik surf gewoon naar http://www.hotmail.com, maar nog voor ik mag aanmelden, krijg ik de volgende foutmelding van Msn:

Windows Live ID is om één van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
– er is mogelijk een probleem opgetreden op de site
-de site is geen lid van Windows Live ID

En dat heel veel keer per week, terwijl hij het soms gewoon wél doet… :( 



2 Responses to “Fanmail onbereikbaar”

  1. 1 Kristel

    Ja, heb ik ook al dikwijls gehad, ook op m’n Makkie.
    Ligt gewoon aan hotmail, duurt ’n paar uur/dagen en dankt werkt het weer.
    zou andere meer betrouwbare e-mail provider gebruiken.
    Probeer gmail eens, de mail-service van google.
    is zeeeeer praktisch, gratis en nog nooit problemen mee gehad.
    nu je toch overgeschakeld bent naar google ;-))
    http://mail.google.com/
    je kan dan gewoon je berichten uit hotmail telkens laten forwarden naar het gmail-adres en vandaar uit verder behandelen.
    good luck!

  2. 2 Flora Fleempaard

    oh, goeie tip! Dankjewel!!


Geef een reactie

