Mijn vijf en hun toppers

21Apr08

De top 3 van mijn neus

  1. warme bakker
  2. seringen
  3. CK in 2 U for her

De top 3 van mijn smaakpapillen

  1. verse ananas
  2. cinemasnoep
  3. tagliatelle alla Romana van de Metropole op de Oude Markt in Leuven

De top 3 van mijn oren

  1. Lilimoens klaterlach
  2. Damien Rice live
  3. tijgers die spinnen

De top 3 van mijn ogen

  1. details
  2. oranjerozerood
  3. het gezicht van mensen terwijl ze vertellen over hun passie

De top 3 van mijn huid

  1. water, in al zijn vormen, en hoe meer, hoe liever
  2. de straciatellatijgerbuik van mijn beste vriendje
  3. mijn armen in een grote ton vol vogelzaad
10 Responses to “Mijn vijf en hun toppers”

  1. 1 koen

    Ik probeer mij een straciatellatijgerbuik voor te stellen. Veel haar. Wit vel. Veel moedervlekken, van die dikke, rozijnachtige. Mijn opa noemde zoiets een peperkoos.

  2. 2 Flora Fleempaard

    @Koen: mijn beste vriendje is een poes. Misschien maakt dat het beeld iets mooier?

  3. Oh zo bedoel je. Mag ik van dit gegeven een stokje maken? Ik zou graag dit als stokje pikken, er dan zelf over bloggen en het stokje verder doorgeven. Zezunja, als Flora akkoord gaat, begin al maar te denken.

  4. 4 Flora Fleempaard

    @Lilimoen: tuurlijk! Maar toen ik je gisteren vroeg naar je lievelings-zintuiglijke waarnemingen, bekeek je me alsof ik je aanviel… 😉

  5. Dat was omdat ik je met al mijn “fijngevoeligheid” die ik in me heb, niet begreep. 😉

  6. 6 Oker

    Ah jong, cinemasnoep en vogelzaad, ik wil ook zo’n stokske!

  7. Mooi! Nog voor ik Lilimoens reactie gelezen had dacht ik ‘dat is iets voor een stokje’.


  1. 1 Stoekenbokje « Oker
  2. 2 Mijn vijf « Oker
  3. 3 Zintuiglijke top 3 « Evelien kwoot de dag

Geef een reactie

