Kattebelletje (08)

21Apr08

Ok, mijn lieve huisgenoten,
Zeg op: wie heeft die hamburger door het kattenluikje mee binnen gebracht?

En euhm… lieve buren,
Sorry!! Wilt u misschien een boterham met choco om het goed te maken?



2 Responses to “Kattebelletje (08)”

  1. Ik niet. Ik heb het in de donkerte al eens onderzocht, maar kon niet zien wat het was. Ik dacht een ongebakken stukje brood. Dus conclusie: een van onze twee kleinsten zit er voor iets tussen. Ik gok op de grootste van de kleinsten omdat onze kleinste van de kleinsten dat stuk hamburger niet kan dragen. Zo, dat is dan weer opgehelderd. Oh ja, en ik kan niet door het kattenluik.

  2. Gat in de markt, zo’n bezorgservice!🙂


Geef een reactie

