Mijn moemoe

12Apr08

Mijn moemoe is een stille, voorzichtige vrouw
die de mensen liever niet lastig valt. 

Mijn moemoe houdt van ijs met chocoladesaus
en dat gen heb ik van haar geërfd. 

Mijn moemoe zet haar pantoffels op de verwarming
voor als ze terugkomt van de markt.

Mijn moemoe wordt vandaag tachtig jaar
en ze is er altijd voor me geweest. 

Mijn moemoe is de beste moemoe 
van de hele hele wereld. 



3 Responses to “Mijn moemoe”

  1. 1 Athena

    Gefeliciteerd!😀 ik denk dat ik dat ook ga doen, van die pantoffels. Goede tip van jouw moemoe!

  2. Lief🙂

  3. Gefeliciteerd! Fantastisch zo’n moemoe


Geef een reactie

