Dat spul op bankautomaten

11Apr08

Wat is dat vieze, wittige spul dat zo vaak op het schermpje van bankautomaten hangt, iets dat ooit vloeibaar was, naar beneden droop en dan opgedroogde? Hangt dat alleen op de schermpjes van Leuvense bankautomaten? En waarom blijft het er zo lang opzitten? Poetsen banken hun schermpjes dan niet? En wie hangt dat spul systematisch op die schermpjes? Wanneer gebeurt dat dan? In welke omstandigheden? En, nog belangrijker, waarom?

Wat ís dat toch? Of wil ik dat niet weten?



12 Responses to “Dat spul op bankautomaten”

  1. 1 Jens

    Op de Gentse bankautomaten ben ik zoiets nog nooit tegengekomen.
    En moest ik zoiets als je beschrijft tegenkomen, laat dan maar, dan wil ik niet weten wat de oorsprong is.🙂

  2. Ik herken dat spul ook…

  3. 3 liza

    In Brussel heb ik het ook al vaak gezien (Noordstation, Anspachlaan, Rogierplein…). Ooit zelfs ook al in ons boerengatje in dit niemandsland hier…

  4. 5 Oker

    Tis veel te agressief voor vogelpoep… ik heb het me ook al vaak afgevraagd

  5. Is dat niet zo’n vieze smerige rochelprut van iemand?

  6. Ik heb zoiets gelukkig nog niet gezien. Maar zo’n vieze rochel op de grond, daar mogen ze voor mijn part boetes voor uitschrijven.

  7. 8 Flora Fleempaard

    Hmm…
    Voorlopige conclusie: het is een internationaal probleem dat uitzonderingen maakt voor de Gentse bankautomaten en de geldmachines met zicht op zee.

  8. Trouwens, tegen de ruit van uw prinsessenkamertje hangt er ook zoiets. Al gezien?

  9. 10 Flora Fleempaard

    @Lilimoen: dat durfde ik niet te zeggen tegen de mensen… Maar dat was juist de aanleiding van mijn vraag. *bloos*

  10. Hoera voor Gent!!!
    Alwaar de mensen zoveel respect hebben voor de moneymachine dat ze hun rochels elderswaarts richten.
    Hiep hiep!

  11. Ook nog nooit gezien, noch in Gent noch in Veurne (maar dat ligt in de polders en heeft dus geen zicht op zee).


Geef een reactie

