Tot groter goed van de gemeenschap

10Apr08

Ik stel voor dat we werken met een beurtrol, wat u? Fijn! Als we ons allemaal van onze solidairste kant laten zien (zo van “tot groter goed van de gemeenschap” en zo), dan hoeft dit euvel niet onoverkomelijk te zijn. Zullen we dat dan zo afspreken? Fijn. Ik heb een mooi weekoverzichtje gemaakt met alle in te vullen plages van twee uren (ja ja, zo zeggen we dat hier, op de Kunst-Wet) waarop u uw naam (liefst in drukletters) kan invullen. Geef maar door ja, danku. En maak u geen zorgen, u mag gerust een breiwerkje of sudoku’s meebrengen. 

En dan nog één ding: ik apprecieer het echt dat we dit in onderling overleg hebben kunnen oplossen. Ik zag het echt niet zitten om voortaan alleen in een bureautje te zitten hier in Brussel, nu mijn collega vertrekt.

Het gaat zó gezellig worden, u en ik zo knusjes samen!



6 Responses to “Tot groter goed van de gemeenschap”

  1. Hier ben ik dus te dom voor om dit te begrijpen. En ik heb dan nog voorkennis van zaken. Maar wellicht dat al uw andere lezers er aan uit kunnen.😉

  2. 2 susandeverzameling

    ik heb me toch het hele stukje afgevraagd wat een beur-trol is…
    Een soort katrol om te beuren? een magisch wezen dat stiekem toch blijkt te bestaan om te beuren? een soort beurlift?

    pfff!

    Ik zal mijn best doen mijn beurtrol goed te vervullen🙂 ik kan alleen niet zo vaak…

  3. En als we er nu een geef en neem-situatie van maken. Ik een dag naar Brussel jij een dag naar het ontwikkelingsgedeelte van Vlaanderen. Er is een koffiezet die bijwijlen wil werken en een hele stapel oude woordenboeken.

    (Toch niet zo solidair ingesteld dus…)

  4. Ik volg ook niet. Met een beurtrol werken en toch gezellig samen op een bureautje ? Solitair spelen ?

  5. 5 oker

    Net iets meer gepeperd en minder dromerig door die sarcastische noot. Ik begrijp het ook niet helemaal, maar je bent mooi de hawt post, ha!

  6. 6 Flora Fleempaard

    Helemaal overmand door eenzaamheid was ik blijkbaar zo vaag als een mistbank🙂
    Nu ja, gelukkig kunnen Kruimel en Susan alvast beginnen met mij gezelschap te houden in mijn alleenheid. Waarvoor Grote Dank!!

    @Kruimel: Ik kom eraan!! Woordenboeken zijn zalig. Moet ik me begeven naar de westelijke of de oostelijke ontwikkelingsstreken?😉

    @Oker: nu ben ik degene die niet mee is: wat is de hawt post?


Geef een reactie

