Z’is er

01Apr08

Oh, oh, eindelijk!! Mijn eigenste prinsessenjurk is er!!

Even voor alle duidelijkheid: Mie merkte laatst op dat de jurken die je op Style Shake kan ontwerpen helemáál niet prinsesserig zijn. Nu ja, zelfs prinsessen gaan met hun tijd mee. Anno 2008 heeft een prinsessenjurk geen wespentaille meer, geen sleep, en ze is ook niet meer bezaaid met lovertjes en strikken. Ze is niet zachtroze of babygeel en je hoeft er geen naaldhakken of ballerina’s onder aan. In fact, stoere laarzen gaan prima😉

Bij deze stel ik u dus voor: de helemaalzelfeigenontworpen FloraFleempaardPrinsessenJurk anno 2008



7 Responses to “Z’is er”

  1. 1 Isabelle

    Alsjemenou Flora. Ik had voor de lol zelf ook een jurk ontworpen op die site. Alleen heb ik ze niet besteld omdat ik er met mijn maten niet erg veel vertrouwen in heb hoe die jurk er dan uit zou zien. Aan den lijve.
    En ik had toch wel exact dezelfde jurk ontworpen zeker. Maar dan in het zwart.
    Mijn maten en ik zijn nu heel tevreden dat ze die jurk bij jou aan den lijve kunnen aanschouwen. Zit ze lekker?

  2. Awel, Flora, ze is mooi!

  3. 3 ntone

    Dat had ik je ook kunnen maken!

    En dat bedoel ik dan niet denigrerend :d

  4. Mooie laarsjes ook.
    De Drs.

  5. 5 Sana

    Naajz!

    *wil dat er ook een prinsessenjurkontwerpwebsitemétlovertjes/strikjes/kleurtjes/streepjes/wespentaille komt*

  6. 6 Flora Fleempaard

    @Isabelle: geen zwart, jij!! Bruin! En ze zit heerlijk. 100% katoen.

    @Veerle, Sana en Johan: dankuuuu!

    @Ntone: daar twijfel ik niet aan. Maar ik kan me geen desigerstukken permitteren🙂

  7. i work pretty cheap :p


Geef een reactie

