Witte lente

21Mrt08

Niet dat ik niet van sneeuw hou, maar euh… ging de aarde niet opwarmen?

Het is 21 maart!! LENTE, alstubliiiiiieft!



2 Responses to “Witte lente”

  1. ZWIJG me erover…
    Garagepoort stuk dus auto laten buitenstaan. Op tijd maar niet teveel naar buiten en knal achterover omdat alles wit zag, vooral mijn auto was bedolven onder zo’n tien cm sneeuw. Ben niet de flinkste wat rijden in nat of glad weer betreft dus tegen 70 naar Kallo getuft en maar nét op tijd op mijn werk (om daar, thanks for asking, een absolute kl*tedag te hebben, you’re welcome).
    I’ve said it before and I’ll say it again: drie jaar geleden was het verdorie 25 graden, hebben we de verjaardag van mijn dochter in onder een stralende zon gevierd. Dus wat doet die stomme sneeuw hier nu op dit moment??? Het zou bij wet bepaald moeten worden dat het enkel en enkel in december (I’m dreaming of a white ..) mag sneeuwen.
    Vind je ook niet?
    Dus bij deze een officiële oproep: IK WIL LENTE, ZON, WARMTE!!!!!!

  2. 2 Isabelle

    Nog even en we krijgen sneeuw in april.
    Het allermooiste liedje dat Prince ooit geschreven heeft, als je het mij vraagt:


Geef een reactie

