De originele choreografie

20Mrt08

Ik wíst dat er iets mankeerde aan mijn leven! Ik wist alleen niet wat. Nu wel.
De originele choreografie van Britney’s Piece of me. Ik ken ze niet!!

Hoe heb ik überhaupt zo lang met zó levensgroot gat in mijn cultuur kunnen rondlopen? En waarom heeft niemand er mij op gewezen? Dat vraag ik u.

Maar geen man overboord, een kakelverse kans is op mijn pad gekomen, in de vorm van een Britneystrooiblaadje van dansschool De Smet – Camby:

Exclusief! Nu de originele choreografie
leer ze in je starmoves dansschool
GRATIS WORKSHOP
zaterdag 22 maart
van 15.30u tot 18.00u

Nu zaterdag al! En gratis!! Wie gaat mee?



2 Responses to “De originele choreografie”

  1. Ik verwacht een uitgebreid video of foto verslag!!

    Doen!! Genieten!! Lachen!!

  2. Euhm Ballabolla, denk je echt dat Flora dat gaat doen?


Geef een reactie

