Het vreemde ervan

16Mrt08

Bij al mijn rare trekjes,
bizarre gedachten,
zotte ideeën en impulsieve daden

vraag ik me wel eens af
of het euh… het vreemde ervan
te wijten is aan mens-zijn
of te wijten is
aan mij-zijn.



3 Responses to “Het vreemde ervan”

  1. Ik heb er zelf ook wel eens over na gedacht, waarom ik doe zoals ik doe en denk zoals ik denk.
    Ik denk dat het komt door het jezelf-zijn. Geloven in je eigen kracht en het zien van alle mooie dingen leven.

  2. 2 Ellen

    Volgens mij is het mij-zijn nu eenmaal mens-zijn, alleen denken sommige mensjes wat meer na dan andere mensjes en da’s soms niet zo goed want daar gaan je hersens rare kronkeltjes van maken! Heb het ook hoor, soms wel zo erg dat ik mezelf de vraag moet stellen of ‘ik’ echt wel ‘ik’ ben ?? :s😉

  3. Eens dat je jezelf gevonden hebt, gaat het vanzelf beter. En waarom zoveel nadenken?


Geef een reactie

