Mijn arm op het net geflikkerd

14Mrt08

Zo. Ik geloof dat ik in een deelzame bui ben.
Waardoor ik mijn arm op het internet geflikkerd heb, tattoo incluis.

Even kijken of het wat voor me is, Flickr. Ik zie wel. Doe gerust mee:
http://www.flickr.com/photos/florafleempaard/



11 Responses to “Mijn arm op het net geflikkerd”

  1. 1 susandeverzameling

    Ziet er goed uit!
    Een boel vragen krijg ik er van! 1 er van is; ‘waarom in braille?’

  2. Oh, nu nog even de aanpassing in je zijkolom doen, zodat we daar ook op kunnen klikken.

  3. 3 Isabelle

    Flora dit is onfatsoenlijk! Nóg een talent!😉

  4. net heel jouw blog gelezen, eindelijk. heb gelachen, gegierd, traantje weggepinkt, nagedacht.
    waar haal jij eigenlijk het lef om zoooooooooo’n schrijftalent te hebben?
    o ja… babysitterblues: k heb er 5 van mezelf en weet je: babysitten is heaven, maar eigen kids is pure perfection (al verwens je ze met de regelmaat an de klok). heb ze met exmnannetje gemaakt maar heb in mijn vrouwtje perfecte tweede mama gevonden: iedereen gelukkig😉

  5. ps tattoos = zalige dingen. en zolang je ze niet te groot maakt overtattoeëerbaar zodat je jeugdzondekes kan overkladden met nieuwe, meer jezelfdingen. in mijn geval toch.

  6. 6 Ellen

    Flora,

    heel mooi … en als ik zo’n schattige huisgenootjes had zou ik ook héééééél graag over hen vertellen! :d

  7. 7 Flora Fleempaard

    @Susan: omdat ik niet wil dat zomaar iedereen kan lezen wat er staat, en omdat ik voelen waardevoller vind dan zien. En omdat ik van stipjes hou…

    @Lilimoen: schreef ze, zonder erbij te vermelden dat zijzelf degene was die gister die link naar de botten hielp🙂
    Aangepast!

    @Isabelle: wacht tot je mijn appelcake proeft😉

    @Peggy: dankje voor de complimenten!
    Vijf!! Wow…

    @Ellen: ja, hè…

  8. 8 Oker

    Leuk, dat lichaamsdeel! Doe gewoon elke week een nieuwe voor je lezers, die je dan vervolgens aan elkaar kunnen puzzelen….

    En ik had me al sufgepeinsd wat iemand als flora fleempaard voor tattoo zou kunnen nemen…maar het overtrof m’n stoutste verwachtingen. Supercool.

  9. 9 Flora Fleempaard

    @Oker: thanks! En euhm… die stoute verwachtingen: wat voor tattoos had je je voorgesteld?
    Een Florapuzzel?🙂

  10. Nouja stout als in: creatief, origineel, artistiek, etc etc.
    Ik associeer tattoos perongeluk met 16jarige meisjes en een tribal op hun onderrug.
    Zoiets: http://www.xs4all.nl/~flash4/tattoo/tribal/onderrug/DCP_3896.JPG

  11. hier is mijn arm … http://goodlife.skynetblogs.be/post/5947185/allemaal-beestjes
    weet je, of ik nu de vroege of de late heb, jullie zijn er altijd voor me, en het is altijd een ware vreugde om jouw en lilimoens blog te komen lezen, en ik doe dat dan ook trouw, hoe vroeg of laat het ook is.
    you girls rock!


Geef een reactie

