Het Dumbosyndroom

14Mrt08

Het was zijn magische veer die ervoor zorgde dat Dumbo kon vliegen.
Het was zijn magische veer die Dumbo genoeg vertrouwen gaf om zijn oren uit te slaan.

Wat is het verschil? Dumbo vloog.

Casimir, mijn iPod, mag het niet begeven tussen 24 mei 2008, 17u en 25 mei 18u.
Hij bevat een magische veer: mijn playlist ‘Lopen’.

Het zijn deze nummers die ervoor gaan zorgen dat ik de 20 kilometer door Brussel ga uitlopen.
Het zijn deze nummers die me vleugels geven.

  • Someday I’ll Be Saturday Night – Bon Jovi
    en al de rest van The best of Bon Jovi (de jaren ’80 hangen in de klerenwinkels, dus mogen ze ook in mijn oren)
  • Toxic – Britney Spears
    zeg wat je wilt, maar dit is een sexy nummer
  • Freak – LFO
    om mijn grijns te begrijpen: naar de videotheek, Hard candy huren (niet voor gevoelige mannenzielen)
  • Die Another Day – Madonna
    “Bond. James Bond.”
  • Love Is Strange – Mickey & Sylvia
    de Mickey and Sylvia scène in Dirty dancing
  • The World’s Greatest – R Kelly
    instant ego-boost van het beste soort
  • Dancin’ In The Moonlight – Toploader
    de wereld is mooooooi!


3 Responses to “Het Dumbosyndroom”

  1. 1 Lucie

    Gaat gij 25 uur aan een stuk lopen? Amai, succes!

  2. 2 Flora Fleempaard

    Ik hoop de 20 kilometer toch in iets minder te doen…
    Maar 25 uur op voorhand kan ik nog net aan een nieuwe iPod geraken en er mijn playlist op parkeren. Een uur later sluiten de winkels en is deze Dumbo gedoemd tot neerstorten.

  3. 3 Janneke

    mocht je Casimir het begeven kan je nog altijd beroep doen op redbull … naar het schijnt krijg je daar vleugels van … veel succes!!


Geef een reactie

