Kattebelletje (07)

08Mrt08

Geheugensteuntje voor mezelf (en iedereen die het ooit in z’n hoofd krijgt om naar Decathlon te gaan met mijn mevrouw en haar mama):

Neem picknick mee, en véél cola. Pijnstillers, een kinesist, een roman van minstens 500 bladzijden en een vouwstoel.

Of, beter nog: blijf thuis en ga lekker joggen. Minder vermoeiend.



4 Responses to “Kattebelletje (07)”

  1. Maar ja, daar moet je dan ook eerst sportschoenen voor gaan kopen in…

  2. 2 Peggy

    Hi

    Net voor het eerst op je blog verzeild geraakt en denk dat je me hier nog wel meer mag verwachten. Why? Gewoon omdat je een zalig frisse schrijfstijl hebt en eerlijk gezegd kan ik daar niet aan weerstaan!
    Keep up the good work!

    Grtz

    Peggy

  3. 3 Flora Fleempaard

    @Gugfuz: touché!🙂

    @Peggy: dankjewel, en welkom!

  4. Gelukkig dat ik eerst Lilimoen gelezen had, anders bleef dit weer een tijdje in mijn hoofd hangen: wat bedoelde Flora nu precies.


Geef een reactie

