Oei, dus… (maar dan nu tegoei)

01Mrt08

Voor iedereen die geen jota snapte van dit logje: het lag niet aan u. Ik had een verklapping gedaan die ik nog niet had mogen doen, maar voor Jeroen er mij op kon wijzen, waren er al reacties, die helemaal onbegrijpelijk werden eens ik mijn tekst gewist had, met alle verwarring vandien.

Maar nu tegoei dus:

Afgelopen donderdag:
Oei. Bericht van Jeroen van de Bwards… Dat het een goed idee zou zijn om naar de uitreiking te komen, of “een afvaardiging” te sturen. Oei, dus…

Vandaag:
Isabelle was zo lief om mijn “afvaardiging” te zijn, daar in Antwerpen. Ik was bij vrienden die al te veel verdriet tegengekomen zijn in hun leven. (Mama’s horen niet te sterven.)

Bwards 2007+1, beste nieuwkomer: Flora Fleempaard.
Klinkt niet slecht, eigenlijk…
Maar nog steeds: oei…



17 Responses to “Oei, dus… (maar dan nu tegoei)”

  1. Proficiat, zeg!

  2. haha, is toch mooi..!
    wat had je dan verwacht, al een totale euvre prijs..? ๐Ÿ™‚

  3. 3 Flora Fleempaard

    dankjewel!
    @Gewebkijk: ik had helemaal niks verwacht, joh! Vandaar de “oei”, die betekent: “oh jee, oh jee, aandacht, stressen!” Het is een stresskip-oei๐Ÿ™‚

  4. Hartelijk gefeliciteerd! Ik had nog nooit van je blog gehoord, maar daar zal snel verandering in komen.Groetjes!

  5. Gefeliciteerd! Ik heb je award mogen uitreiken en jammer genoeg niet in persoon. Maar je afgevaardigde heeft die elegant en plechtig in ontvangst genomen.

  6. Uit nieuwsgierigheid ben ik even op je blog terecht gekomen. ‘k Snap niet wat er zo ‘speciaal’ is aan een weblog zoals deze (13 in een dozijn), maar ‘heel gewoontjes’ en ‘emo-lullen’ is blijkbaar de nieuwe norm geworden en de rage komt nu pas echt goed op gang. Hou er wel rekening mee dat veel van je persoonlijke dingen en boodschappen, nog vele jaren op het internet blijven staan en oproepbaar blijven voor iedereen die het interesseert en die er wat goeds mee wil doen of… je een pak kwaad wil bezorgen. Het is maar ne weet. Mvg Hugo

  7. Proficiat. Ook al had ik nog geen kennis met je blogje kunnen maken, nadat ik er vandaag eens door snuisterde lijk je wel een verdiende winnaar. Nog veel (blog)plezier.

  8. 8 Greet

    Waarom oei, ’t is toch een hele eer om de award van “beste nieuwkomer” te winnen?๐Ÿ™‚ Bovendien is het natuurlijk mooi meegenomen dat je nu een hele stroom bezoekers ineens krijgt, dat brengt de zaken al wat sneller op gang๐Ÿ˜‰

    Proficiat, en nog veel blogplezier verder!

  9. Awel, proficiat. En ook voor je fantastisch interview op Radio 1! Wauw ben ik blij dat ik al een oude fan ben.

  10. 10 AthenaBD

    Niks oei, ik zeg Whoei!๐Ÿ˜€

  11. 12 Isabelle

    Flora dat van die media moet je toch nog maar eens overwegen, want je klonk echt wel goed daar op radio 1. Goeie aas uitgegooid naar een uitgeverij ook. Ik hoop dat iemand relevant het gehoord heeft๐Ÿ˜‰

  12. Wat een eer ! En ik ken iemand die jou kent๐Ÿ™‚ waw. Proficiat !

  13. 14 Flora Fleempaard

    Dankjewel, iedereen, voor de lieve en enthousiaste reacties!! Doet deugd.

    @Lamazone: staat mijn naam nog op je arm?๐Ÿ˜‰

    @Greet: Het is inderdaad een hele eer. Maar het is niet die hele stroom bezoekers die me een beetje een oei-gevoel geven.

    Ivm het radio-interview: Kroop ik lekker terug mijn bed in, op zondagochtend om 7u34, in de geruste wetenschap dat geen kat mijn gestuntel gehoord kon hebben op dat uur… stuurt mijn mevrouw een mail met een link naar het interview naar iedereen die ze kent…
    Ik hou het maar bij het geschreven woord, denk ik.

  14. Er staat nog net: flora fleem. en beetje wel dus๐Ÿ™‚

  15. 16 Anoniem

    Proficiat! Je kon er helaas niet bij zijn, maar gelukkig is er zoiets als Youtube he๐Ÿ™‚
    Uw vertegenwoordigster heeft dat goed gedaan๐Ÿ˜‰

  16. 17 Flora's vrienden

    Lieve Flora,

    Een hele dikke proficiat! Je verdient het echt, en je interview op Radio 1 is inderdaad geweldig.

    We weten hoeveel je blog voor je betekent, en we vinden het een beetje jammer dat je niet naar de uitreiking gegaan bent. Nog eens bedankt dat je er voor ons was zaterdag, en jullie aanwezigheid was/is een enorme steun.

    Take care.


Geef een reactie

