anders nemen de koekjes u niet serieus

25Feb08

Kent u de gelukskoekjeswebsite?  

“Klik met uw muis op uw gelukskoekje hieronder en lees uw boodschap die er in zit voor vandaag.”

En dan staat er dus een foto van een Chinees gelukskoekje, waar u op mag klikken.
En dan komt uw hoogst persoonlijke spreuk.  Instant geluk!🙂

Maar pas op…

“Kies maar 1 koekje per dag, anders nemen de koekjes u niet serieus!”

dat spreekt voor zich.



4 Responses to “anders nemen de koekjes u niet serieus”

  1. Voortaan zeg ik tegen de cursisten op mijn afslankcursussen ook: ‘Neem maar 1 koekje per dag, anders nemen de koekjes je niet meer serieus.’En als ze me niet willen geloven verwijs ik ze naar deze site.

  2. Kijk eens in de spiegel en geniet van wat je ziet.

    Dat heb ik weer.

  3. Shit! “Geniet van de dag.” Mijn dag is potverdikke al bijna voorbij. Maar ik wel genoten daarstraks van onze zwier.

  4. 4 Janneke

    Floraatje,

    Goh, mijn gelukskoekje “zelfkennis is alles”
    meer moet ik hier niet aan toevoegen … of toch?
    Graven, vechten, … drijven??
    koekjes zijn voor mij nooit echt serieus … of toch?


Geef een reactie

