Vandaag gekregen:

14Feb08

Een papieren hartje, assorti met de rode servietten en de saus bij de couscous. Van mijn lief.

Witte ranonkels. Ook van mijn lief. Zij weet waar ik blij van word…

Een roze tweedehands schuursponsje, te delen met Lilimoen. Van Monsieur Bertrand. De schat.

Een sms’je. Van mijn mama.

Heel veel likjes met brommergeluid. Van Mademoiselle Biscuit. Waardoor ik nu schrale oren heb.

Een papieren roos. Van een meneer aan het station.

Een telefoontje. Of zand tussen het steenafval in het containerpark ook geldt als zuiver steenafval. Mijn broer.

Goh… zo veel.



2 Responses to “Vandaag gekregen:”

  1. Tips voor je broer.

    Tactiek 1 : je verstopt het zanderig steengruis onder grote steenbrokken.
    Tactiek 2 : je laat een knappe verschijning naar het containerpark rijden.

    Ik heb tactiek 1 toegepast. Mijn pa was niet de geschikte knappe verschijning die de drilmajoor op het containerpark had kunnen overtuigen.

    En waarom mag daar eigenlijk geen zand tussen zitten ? Muggezifters.

  2. 2 Flora

    Haha, inderdaad! Wij hebben een combinatie van taktiek 1 en 2 toegepast, gecombineerd met nog een andere:
    Taktiek 3: ga met twee. De ene leidt de drilmajoor af met geslijm, terwijl de andere het illegale steengruis in de container kapt.


Geef een reactie

