Een paar kleine prikjes

07Feb08

Ik heb gebeld! Ik heb gebeld!
*springt op en neer als een negenentwintigjarige*

Denk dat het Miranda was die opnam. In ieder geval een vriendelijke mevrouw met een heel West-Vlaams accent. Die me er wel drie keer van verzekerde dat mijn ontwerp via de post opsturen veel sneller zou gaan dan mailen, want hun webmaster is op verlof en zal wel moe zijn als ‘ie terug is, en dan kunnen ze niet zo snel antwoorden als wanneer ik mijn tekening via de post doorstuur met wat uitleg over de grootte, waar ze moet komen, in blokletters die uitleg,…
En dan belt ze me volgende week terug. Tenzij de post vertraging heeft, want dat komt eigenlijk ook nogal eens voor, daar in Oostende. Dus het wordt misschien eind volgende week, dat terugbellen. Waardoor mailen misschien toch een even snelle optie is, hoewel die webmaster soms wel heel zware vakanties heeft,…

Wie mijn handje wil komen vasthouden: kom maar op, want ik kan niet tegen bloed. Maar hell yeah, ik breng mijn verjaardag door aan zee, bij Bertje en Miranda!!



5 Responses to “Een paar kleine prikjes”

  1. Vrouwe Flora…
    Heb ik dat nu goed begrepen? Gaat U zich een tattoo laten zetten? Zou U dat wel doen?
    Zorg er in elk geval voor dat het een kleintje is. Dat U er later geen spijt van krijgt, bedoel ik.
    Sterkte.
    Uw Drs.

  2. 2 Isabelle

    Je lijf als canvas? It better be very, very good. Want je kan het niet uitgommen he?
    Wat nemen me zoal mee in ons leven, dat we niet meer kunnen veranderen, vroeg ik me zonet af. Alles wat gebeurd is kunnen we niet meer veranderen. Maar we kunnen wel of niet kiezen om het mee te nemen of het te laten liggen. Om het te bekijken of zorgzaam toe te dekken; om er wel of niet iets mee te doen. We kunnen kwetsuren transformeren in kracht, dat kunnen we. Dus Flora, maak dat het kleine prikjes zijn waar je grote kracht uit put.

    En heb een hele, hele fijne verjaardag daar aan zee!

  3. En wat wordt het? Al enig idee

  4. Geweldig!
    Mogen we een fotootje achteraf?
    Please?

  5. 5 Flora

    @Johan: 3 maal ja. En een kleintje?! Niks van! Een kleintje heb ik al. Mijn hele rug vol draken, doodskoppen en trollen wil ik!šŸ˜‰

    @Isabelle: “To realize a tattoo is no more permanent
    than I am” (Ani Difranco)
    Sommige dingen zijn te mooi om niet mee te nemen, toch?

    @Saskia: een stukje tekst.

    @Oker: hmm. Mijn blog is nogal fotoloos, eigenlijk…šŸ™‚
    Ik zal er eens over nadenken.


Geef een reactie

