Zei de ene opa tegen de andere

28Jan08

Luistergevinkt… (geluistervinkt? luistergevonken? vink geluisterd? … )

In elk geval, gehóórd op de trein vanmorgen:

“Van al mijn kleinkinderen is er maar eentje die ik echt apprecieer”

en

“Ik heb gsm-lessen gevolgd.”

en

“Mijn vrouw maakte de beste ballekes in tomatensaus van allemaal. Met liefde. En ajuin. Veel ajuin.”

en

“Mijn zoon werkt op het internet.”



One Response to “Zei de ene opa tegen de andere”

  1. hahaha
    subliem.


Geef een reactie

