Wat ik zoal hardop zeg tijdens een telewerkdag

24Jan08
  • “Even naar het toilet, ben zo terug. Blijf maar lekker liggen.” (een keer of acht, tegen de tijgers in de zithoek van mijn prinsessenkamertje)
  • “Maar computer, wat doet ge nu?!”
  •  “Niet op het toetsenbord. Dat is het toetsenbord, ja. Nee, daar lopen we niet op. Nee!” (tegen Mademoiselle Biscuit, die van warme poten houdt)
  • “Paste, zei ik. Paste!!”
  • “Helaba, moppies, dat is geen kattengras, hé. Dat is mijn bonsai.”
  • “Eindelijk!” (antwoord op een e-mail)
  • “Koken met restjes. Zou dat bij elkaar passen: kaas, hesp, zalm, olijven, tomaat, bonen en tomatensaus?” (tegen de ijskast)
  • “Weeral updates?! Gij doet niks dan updaten, gij!” (tegen mijn werklaptop)
3 Responses to “Wat ik zoal hardop zeg tijdens een telewerkdag”

  1. Voel je je niet te eenzaam daar

  2. 2 Flora

    Valt wel mee, het is een tof project. Maar het is niet voor maanden aan een stuk, dan zou ik gek(ker) worden.

  3. Vrouwe flora,
    Dat is een beetje geschreven in de stijl van Vrouwe Zezunja. Grappige stijl, overigens.
    Met vriendelijke groeten,
    De Drs.


Geef een reactie

